Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J67a76k85u66b 97R88o58t14h

13. 12. 2018 14:32

Jen jedna otázka k vaším obvyklým blábolům. Píšete: "po posledním pracovním dnu před Vánocemi jsme šetrně byt zavřeli a odjeli na vánoční svátky na venkov."

A jak jste to dělali, když Štědrý den byl až do konce vlády komoušů pracovním dnem? Měli jste nějaký zvláštní pracovní režim? Například služební? :-/8-o

9 1
možnosti
Foto

Skoro to tak vypadá. R^

3 2
možnosti
MB

Jó doby to byly fakt dobré - plno sněhu a mrazu. I já s otcem vyrazil a před domem mne ještě upravoval. Doslova zaznělo = Vidíš synu, máš beranici jako soudruh Gottwald. Přišlo jaro - obleva a dokonce Srpen! Jakkoliv byl rodič bezpartijní - ocitl se před Komisí! Bedlivý soudruh položil dotaz - Proč zesměšňujete odkaz dělnického prezidenta a jakou výchovu u dítěte vedete? Otec naprosto zmaten - tápal. Člen komise mu tu větu OCITOVAL! Rodič zaskočen, zmaten, cosi blekotal, že Kléma dobrý - beranice pak ještě lepší. Tak jo, z vedoucího dělník, prát ovčí vlnu. Cíl - Sžití se s dělnickou třídou. (Příhoda je pravdivá, práskačka s. Trefilová). Já byl dokonce na pivě s jejím synem, vzpomínali jsme! On se mi omluvil a říkal, to víš, horlivá matka. Tak jo, i jsem to uznal Ohnivou vodou! Vůbec jsem netušil, že jsem, se stal součástí Třídného boje! Takže pozor na mráz, beranice - A přeji pohodu ! ...:-)

9 0
možnosti
VV

Moje zena tvrdi, ze od te doby co nemusi nic shanet, a na ten zbytek vystat frontu to nejsou zadne vanoce.

8 0
možnosti
Foto

Vidíte, dnes může zažívat poklidné Vánoce i takový zarputilý adorant komunistů jako Vy.To dřív spousta lidí tu pohodu nemělo, jen kvůli názoru...

9 0
možnosti
PB

P22e73t21r 12B11u66r81i39a79n

13. 12. 2018 14:16

Tak za komárů byla pohoda, protože jste ignoroval zprávy a dnes není, protože je hltáte. Krásná logika.

9 0
možnosti
JH

J30a94n 25H45r13u10š98k35a

13. 12. 2018 14:00

já nevím, dnes zažíváte během Vánoc nějakou nepohodu? já tedy nějak zvlášť ne...

9 0
možnosti
  • Počet článků 156
  • Celková karma 33,60
  • Průměrná čtenost 1567x
Senior - bývalý systémový inženýr.

Seznam rubrik