Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Již dávno se místo isolování IZOLUJE. Takhle to vypadá, jako kdybyste se narodil na počátku minulého století.

0 1
možnosti

Nojo, soudruzi protoze neumeli pravopis spachali se Zdenkem nejedlym reformu pravopisu s motem pis jak slysis.

1 0
možnosti

Připoměl jste mi problém, který se vyskytl v Heidelbergu. Tam žije v parku hejno docela velkých papoušků, je jich přes 300. A ti bydlí v dutinách, nebo v budkách. Problém nastal, když oběvili polystyrénové zateplení. Začali ho vylamovat a vystýlat si jím hnízda. Město teda zaůkolovalo universitu. Študenti zjistili, že když papouškům polystyrén nabídnou v kuličkách, na které ho stejně rozlámou, tak ho nechtějí. Nakonec přišli na to, že poblíž budky je dobré mít polystyrén v asi 15 cm dlouhých tyčkáčkách. To se jim dobře nosí a drží. Ptáci si to odnesou do budky a tam to rozlámou na kuličky. Problém vyřešen. Jen bych chtěl podotknout, že v Německu se prodávají speciální cihly s různě velkýma dírama, které zaintegrujete do novostavby, aby měli ptáci a netopýři kde ve městě bydlet. :-)

1 0
možnosti

Články onoho pana doktora jsem četl a přinutily mě se zamyslet, protože se mě to nyní týká. Řešíme zateplení BD ve kterém vlastním byt. Zamyslet se neuškodí a za to panu doktorovi děkuji. Spočítal jsem si celkové náklady rekonstrukce na byt a náklady na byt, které připadaly pouze na zateplení svislých obvodových stěn. Zajímavá čísla. Ne všechno se dá samozřejmě spočítat.

0 0
možnosti

Na chalupě jsem zateplil jen podlahu (stejně jsem ji dělal novou) a strop. Od té doby se tam dá na jaře a na podzim krásně bydlet.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS