Děkujeme za pochopení.
P55e87t53r 17Š61i66n43d37e97l74á72ř
Když jsem si v roce 1979 koupil svoje první auto, můj tchán (mi jako řidič) řekl: "Až ujedeš prvních 5 tisíc kilometrů, naučíš se řídit a za dalších 20 tisíc km se naučíš jezdit"...!
R79o65s62t90i93s33l27a11v 95J92e38ž83e57k
Mno, to se moc nepovedlo. Jezdím o něco méně let než vy, čtyřicet. Ovšem z toho z valné většiny jako profesionál. 1,6 mega kilometrů v podstatě se vším , pravda krom autobusu, na ten jsem "koule" nikdy neměl. Naučil jsem jezdit své blízké, dokonce jsem měl právě na to zkoušky učitele autoškoly, kdysi.
Vaše body rozebírat nebudu, krom toho prvního, to je pitomost.
Navrhnu svoje.
1, Jeď tak aby jsi se vždy vrátila domů, ti ostatní na silnici také.
2, Mysli i za ostatní, chyby děláme všichni.
3, Jezdi "defenzivně", čti provoz.
4,Vždy platí zákon traverzy.
5, Lidí s náhrobkem "já měl přednost" jsou plné hřbitovy.
6,Auto je zbraň, tak se tak chovej.
7, Ego nech doma.
Našel bych těch pravidel ještě spoustu ale opravdu nejsou o nějakých rychlostech , jsou obecná. Společného mají jedno, mysli !!!
K63a17r39e75l 32K14a70m48e66n14í20k
Tak to se moc nepovedlo. V principu jste napsal to samé, akorát jinými slovy.
O58n68d59ř96e58j 13F60i75l70i11p75c22z61y51k
Další Fiittipaldi se ozval.
Z34d13e64n56ě18k 58M18a58t30u61š82k75a
Vezmu li vaše body 1 aě, tak jste jedním z těch, co zdržují dopravu a jsou potenciálním nebezpečím na silnicích.
Mimochodem, když předjíždíte do kopce, tak obvykle nevidíte za vrchol stoupání, což je velmi nebezpečné.
Z kopce před sebou vidíte celou silnici.
P68e30t40r 29Š85i82n51d60e72l19á31ř
Na silnicích I. třídy bývají ve stoupáních do kopce souvislé podélné čáry (zakazující předjíždění). A když na silnicích nižších tříd tyto čáry nejsou, tak si řidiči myslí, že tam předjíždět mohou. A skutečně to někteří oslové dělají a špatně dopadnou. A dobře jim tak a ať si klidně svoje hnáty zpřeráží.
P12a50v36e67l 58V33é60b88r
K tomu bodu 6: Vysvětlete nám, jak lze na dálnici (nikoliv na nájezdu, ale na dálnici!) vjet do protisměru.
- Počet článků 156
- Celková karma 28,13
- Průměrná čtenost 1567x