Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PZ

Typické řešení problému rozvinuté socialistické společnosti. Nedostatek cukru způsobený špatným plánováním vyřešil kolektiv autora pokoutním rozvozem do garáže, předpokládám, že platbou byla protislužba...

6 0
možnosti
Foto

Tenhle blog se autorovi nezdařil. Před každým zveřejněním je třeba si dohledat fakta. Ta hovoří jasně. Výroba cukru sice kolísá ale průměr se pohybuje kolem 550 tisíc tun. Je to víc než se u nás spotřebuje, protože spotřeba na hlavu je cca 35kg. Tuhle výrobu teď zastane 7 cukrovarů, z toho jsou 3 majitelů z Česka a o zbytek se dělí majitelé z Německa, Francie a Rakouska.

8 0
možnosti
Foto

Moc si to nepamatuju ani jsem to nezjišťoval, ale je to špatně.

Geniální !

4 0
možnosti
PK

Těsně před revolucí bylo u nás asi 50 cukrovarů, které vyrobily okolo 520 000 tun cukru. Nyní je jich tuším 7, a vyrábějí nějakých 550 000 tun. Nebyla dřív někde nějaká chyba?

11 0
možnosti
Foto

Přesně tak.

V roce 1989 jsme měli 52 cukrovarů: Vyrobeno 520.000 tun

V roce 2021 jsme měli 7 cukrovarů: Vyrobeno 624.000 tun

To myslím pro porovnání stačí co.

3 0
možnosti
FD

Všechny státy bojují o investice.A co je investice-odvod divident ze zisků z investic.Tak nepište paniku.

0 0
možnosti
Foto

:-)Prastaré ,,pořekadlo": ,,kdo holduje Frutě. potento se krutě". A ještě jeden dobovej vtípek: ,,Fidele, zasměj se, dostaneš cukrovar, ne, dva, ne, deset!", pravilN.S.CH. Fidel se rozchechtal. Představil si kyselý výraz ,,krásného Tonyho". Měl proč. Cukr z Kuby vytlačil ten náš z trhu, a nejen u nás. A i k nám se začal dovážet ten žlutej třtinovej od Fidela:-/ Jojo. Tak to bylo;-)

1 0
možnosti

Inu, německý Siemens má jednu z dceřinných společností v Sacramentu v Kalifornii a investoval do ní docela dost peněz - asi věděl, proč to dělá. On ten americký železniční trh je poněkud větší než ten celoevropský. A naše ČKD Sokolovo třeba do Indie skutečně lokomotivy v roce 1975 dodalo. Bylo to 12 "čmeláků", "dovolil" to tehdy Sovětský svaz na úkor dodávek týchž lokomotiv do SSSR a tudíž ČKD za tento skvělý kšeft nakonec obdrželo převoditelné rubly.

3 0
možnosti
AT

Nostalgie p.Komárka vždy pobaví. Nedalo mi to, podíval jsem se na nejnovější data toho cukrového absurdistánu. Podle zprávy Českomoravského cukrovarnického spolku činí průměrný vývoz cukru z ČR za poslední léta cca 300tis. tun. Dovoz průměrně 110tis. tun. ČR je ve výrobě cukru plně soběstačná a přebytečný cukr úspěšně vyváží. Ceny se samozřejmě řídí tržními mechanismy a obsahují veškeré náklady na výrobu a distribuci. Srovnání cen se zlatým socíkem provedl už p.Ziegler.

Pane Komárku, fakta jsou fakta a dojmy zase jen dojmy. A z těch občas lezou i průjmy.

13 0
možnosti
JZ

Autor si ovšem sám odporuje. Jelikož jsme nebyli schopni se na vyspělých západních trzích prosadit s vyspělými technologiemi, tak jsme vyváželi cukr. Není však pravdou, že zákazníkům nechyběl. Ale chyběl, protože nebyly k dostání sirupy. ;-D

5 0
možnosti
  • Počet článků 156
  • Celková karma 28,13
  • Průměrná čtenost 1567x
Senior - bývalý systémový inženýr.

Seznam rubrik