Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdeže ty první máje jsou... Jako puberťáci jsme se tomu snažili vyhnout, jako rodičové malých dětí jsme to měli rádi kvůli těm atrakcím pro ně, později jsem měla ráda vyjít si mrknout na krásný průvod různých profesí v našem městě (dnes by se neměl kdo předvádět) a pak na koncert na náměstí, Iveta Bartošová, Karel Zich - s tím jsem pak pokecala v hospodě u oběda, byl skvělý, úplně obyčejný chlap... V devadesátých letech pak ze setrvačnosti některé akce pokračovaly, ale v posledních asi patnácti letech ve městě zoufalé mrtvo. Ty slavné májové dny měly něco do sebe.

0 0
možnosti
MB

Já jsem rovněž přímým účastníkem protikomunistického odboje, ba předmětem třídního boje ! = Skutečný popis z protokolu, otec před dobovou komisí, samozřejmě bezpartijní, fascinovalo mne to Tykání - On, pocházel z generace Onikání ! -

Soudruhu !, Ty jsi zesměšnil postavu prvního dělnického prezidenta K. Gottwalda ! Otec zcela zmaten, kde zase co řekl a vyved. Nejsem si vědom ? Ty jsi - (dne - hodina rok), před domem vyvedl svého syna a nasadil mu čapku ! No jistě, byla zima a sněžilo. Ty, jsi mu ovšem sdělil - "Vidíš Mirečku, již máš čepici - Jako srandovní beranici, co nosil Kléma Gottwald" ! (Pouliční informátorka Pepka Vyskoč - soudružka Trefilová) ...

Rodič plantal - Kléma dobrý - beranice ještě lepší - obé, tak náš pokrokový systém podporuje ! Tak to zase ne ! Jak to vůbec doma vychováváte dítě a k čemu jej vlastně vedete !? Vedu jej k Zářným zítřkům ! ... Klasika, dovedoucoval, (to ještě netušil, že tak se stane ještě jednou) - po r. 1968. Opět šel do prádelny vlny - Karnola - za účelem = Sžití se s dělnickou třídou ! Ty spisy se našly - já našel syna udavačky. Šli jsme na pivo - Za rudou mámu se omluvil a štamprle přidal ! Já vůbec netušil, že jsem se rovněž do Odboje zapojil ... Je to pravda - Kdo stojí na chodníku - Nepodporuje naši republiku ! To byl otec, ještě před brankou baráku ... Tak dostal gól ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Kdo není proti nám, je s námi.

0 0
možnosti
JV

Vy jste byl holt hrdina ;-D a co to má společného s Němci ?

RvRv

1 3
možnosti
Foto

I30v36a87n 18M83a16r59e40k

1. 5. 2020 11:59

Pane jo, "klobouk dolů" 8-o R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 156
  • Celková karma 28,13
  • Průměrná čtenost 1567x
Senior - bývalý systémový inženýr.

Seznam rubrik