Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Proti zlému muži se zbraní nepomůže nic jiného, než hodný muž se zbraní

0 0
možnosti

J84i34ř78í 55H60o36l93ý

22. 12. 2019 8:54

A tohle jste asi nikdy neslyšel? Co?

"Ti, kteří by se vzdali základních svobod, aby získali trochu dočasné bezpečnosti, si nezaslouží ani svobodu, ani bezpečnost."

Benjamin Franklin

2 0
možnosti

J46a37n 50N88o94v81o40t41n96ý

19. 12. 2019 18:50

Zdravím Burane (to není urážka, sám jste se tak nazval)

Koukám, že jste prý systémový ing. to jako, že jste vystudoval VUML?

No, ten článek by tomu odpovídal. Takovou slátaninu jsem už dlouho nečetl.

Přeti hezký den.

1 0
možnosti
Foto

Jestli tohle má být zamyšlení, pak nechci vidět to, u čeho autor moc nepřemýšlí.

5 0
možnosti

R41a67d69e91k 63H94o90n

19. 12. 2019 9:18

Pane Komárku,

nikomu nebudu brát právo na názor, ale já s Vámi nesouhlasím.

Jako ČR máme jedny z nejpřísnějších podmínek pro získání legální zbraně. Ano, samozřejmě byly spáchány zločiny s legální zbraní, ale jsou to vyjímky a i tento zločin může zastavit někdo s legální zbraní. Většina je spáchána zbraní nelegální.

Možná je v ČR 300tks zbraní, ale spousta je myslivců a spousta leží v trezorech.

Já sám za sebe mohu prohlásit, že po získání zbrojního průkazu jsem v mnoha věcech zodpovědnější a myslím si, že toto platí pro většinu lidí mající ZP, protože si museli projít procesem získání ZP což něco obnáší a to i finančně.

Nicméně píšete : Jak vlastně může pistole posloužit osobní ochraně ?

Možná po přečtení těchto dvou článků, Vás to donutí znovu o tom popřemýšlet.

https://www.novinky.cz/krimi/clanek/zena-ktera-v-ostravske-tramvaji-zachranila-s-pistoli-v-ruce-cestujici-dostala-medaili-40056707

https://zbrojnice.com/2019/08/10/analyza-vybrane-zasahy-ozbrojenych-civilistu-proti-aktivnim-vrahum/

Já osobně bych preferoval přístup ve směru : Můj dům,můj hrad.

10 0
možnosti

takovou blbost jsem už dlouho nečetl

2 0
možnosti
Foto

Něco tak pitomého už jsem dlouho nečetla, uff.

2 0
možnosti

J44a16n 74R40á94ž

18. 12. 2019 16:20

Aniž bych četl diskuzní příspěvky, odpovídám na otázku v nadpisu článku:

Bydlíme na skoro samotě. Nejbližší trvale obydlená usedlost je 300m a za zahradou začíná les. Jednou k večeru na podzim na mne manželka volala, že nějací chlápci lezou přes bránu a šinou se k domu. Byli tři a tak jsem vzal z nočního stolku revolver (SW38Special) a šel jim důrazně říct, aby vypadli. Jejich vůdce na mne zavolal, že si na ně s plynovkou nemám vyskakovat a raději se schovat s tím, že než přijedou policajti, tak si stejně vezmou co chtějí a zmizí, ať jsem tedy hodný.

K tématu jak může zbraň posloužit k osobní obraně: Tři výstřely pod jejich nohy je rychle přesvědčily, aby vypadli, ale nedovedu si představit, co by se stalo, kdybych střelnou zbraň neměl a chtěl se bránit jinak.

PS. Ovšem zabránit střelbě v nemocnici legální vlastnictví zbraně nezabrání, protože kdo není choromyslný, tak si osobní zbraň do nemocnice nebere.

6 0
možnosti

Pane Komárku, nezlobte se, ale Vy jste úplně mimo :-) Proč píšete o tom, o čem nic nevíte? Představte si, že je v CR spousta lidí, co má pistoli stále u sebe. Na nošení nejsou kapsy, ale moderní pouzdra, pistole dávno nejsou kusy železa, a v razi 45 věřte, že střelce 2 az 3 zásahy zcela zastaví.

7 0
možnosti

Co vede člověka k tomu, vyjadřovat se o něčem, o čem nemá páru a netuší ani náznak souvislostí ? Nuda ? Pocit vlastní nadřazenosti ? Pocit sebestřednosti ? Zloba vůči jiným zájmovým skupinám ? Vztek, že mi nedali ZP ?

6 0
možnosti
  • Počet článků 156
  • Celková karma 28,13
  • Průměrná čtenost 1567x
Senior - bývalý systémový inženýr.

Seznam rubrik