Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tedy se hlásím, za vodní maloburžoazii. Nejprve pro radost dětí, klasický plech ovál s fólií. Kartušová filtrace k ničemu - chemie klasika - Skalice modrá. Pak i omyl - Skalice hnědá - voda divná! Řeči u holičky - dcery pravily, že obsluha nad barvou vlasů žasne. Vzal jsem do ruky leták - bazen už řádný v zemi, jak jednoduché! Říkám, tady máte prachy, sdělte mi,. kdy se mám dostavit s plavkami! Klasika omylu - asi 1/3 ceny skutečné. No dobře - rozhodl jsem se. Když ze zahrady vyjela asi 55 Ávie hlíny - nestačil jsem se divit! Dílo opravdu stavebně náročné - tlaky vody do stěn - prakticky malá stavba. Máme asi 36 m3 - 7 x 3.5m se zastřešením , pak vlastně 50m2 kryté plochy. Cena, asi jako s autem. S výbavou - bez. Pak nesmírně užitečná věc je protiproud - plavání i masáže. Tepelné čerpadlo zajistrí sezonu - 04-10/2018. Pak voda 30 - 32C. Bez krytu to nemá smysl - nečistory, únik tepla. Romantické noční osvětlení překvapí ... Kolega pravil - chtěl jsem koupit RD - hrůza, měli tam bazen. Já říkám - dobrá věc. Denně využíváno. Radost mi činil bonmot mého otce - I já, si jdu vyhřát kostru! O dětech nemá smysl mluvit - cákají furt. Závěr - Bez bazenu samozřejmě lze žít. Pokud je - opravdu je to paráda. Přišli na to i sousedové - Prostým pohledem - maloburžoazie se nachází na každým 2 plotem !:-)

0 0
možnosti

O Nore Ephron jsem v zivote neslysel, ale vzpominam si na reklamy jiste firmy se zahradnim cosi, kde stalo uz jen par mesicu muzete vyuzit EU dotace na nase zahradni bazeny.

Ptam se tedy, kdo umoznil toto zneuziti EU dotaci?

0 0
možnosti

To byl jenom reklamní trik Mountfieldu, žádné dotace z EU na to samozřejmě nebyly.

4 0
možnosti
  • Počet článků 156
  • Celková karma 28,13
  • Průměrná čtenost 1567x
Senior - bývalý systémový inženýr.

Seznam rubrik