Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Vokoune, bylo to na pořadu BRISANT a ten se vysílá a opakuje na několika kanálech. Zdravím J.K.

1 0
možnosti

Zajimalo by mne, ktera z tech nemeckych TV tu kampan rozpoutala. V te dobre stovce stanic co mne ze satelitu ozaruji jsem to nejak nezaregistroval. Mohl byste pane autore byt ponekud konkretnejsi?

0 0
možnosti

Trochu se opakuji - ale byly jsme hromady dětí u rybníků a hlavně u Moravy. Naštěstí se nikdo neutopil, ale já jsem se v řece topila. Neuvědomuji si, jak jsem se vyplácala na břeh a to mě donutilo naučit se plavat. Do týdne jsem Moravu přeplavala až na slovenskou stranu. Všechny mé děti brzy plavaly, vnučky se to zdárně učí. VámR^

1 0
možnosti

Jeho už 25 let co jsme s kamarádkou a dětmi byly v Bulharsku a taky jsme klabosily ...domnívaly jsme se že starší hlídá menšího a to čtyřleté se ztratilo...Na tu čtvrt hodinu hrůzy než jsme ho našly na konci dlouhé pláže plné lidí nikdy nezapomenu ..a vzala jsem si z toho ponaučení na celý život. Děti jsou jak pytel blech a čím víc lidí spoléhá na to že je hlídá někdo z nich, tím je nebezpečí větší.

2 0
možnosti

J88a84k92u16b 89Š27o27l62c

6. 8. 2018 8:01

Nechápu, jak může někoho napadnout, děti nehlídat.

1 0
možnosti
Foto

Karma. Velmi rozumná slova.

1 0
možnosti
  • Počet článků 156
  • Celková karma 28,13
  • Průměrná čtenost 1567x
Senior - bývalý systémový inženýr.

Seznam rubrik