Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Jinak vzpomíná pan Komárek, jinak vzpomínám já, jinak vzpomíná rozkulačený zemědělec. Zkrátka co člověk, to životní příběh.

Není na světě režim ten, co by vyhovoval lidem všem.

0 0
možnosti
JK

J26a79n 87K88o17z16á45k

18. 3. 2016 11:38

Nějak mi tady zmizel příspěvek. Nebyl přiblbě nostalgický po hnusné době. Člověk, který se stařeckou de...í vzpomíná na mládí už není objektivní. Jsem starší, takže jsem tu dobu také zažil.

1 0
možnosti
SN

:-)....Protože jsem také pamětníkem, o rok starší než Vy, pane autore, dovolím si také napsat pár řádků. Vaše stáří odvozuji od toho, že když jsem vycházel,(jak se tenkrát pravilo ze 4. ročníku měšťanky, dnes devítky), tak s námi končily osmičky a začala jedenáctiletá gymnázia, tak se to myslím jmenovalo. Střední odborné školy byly čtyřleté.

Čili ...pokračoval jsem na střední škole, a skutečně....taneční, odpolední čaje v neděli se živou hudbou, v Chrudimi každou středu v museu koncerty na které jsme chodili, prostě byli jsme mladí. Proti režimu jsme nebojovali, nebyli jsme žádní disidenti. Ale...líbila se nám děvčata, chodili jsme s nimi bruslit na venkovní kluziště,(žádné haly), sportovali jsme, jak o duši.

Neřešili jsme politiku, já na ty časy vzpomínám jen v dobrém! Díky za Vaši vzpomínku ! R^R^R^

2 1
možnosti
VK

Čili, mládí vám nikdo nevrátí a na řešení vám zbyla jen politika. Líto mi vás ale není.

2 4
možnosti
JB

Jako pamětník mohu potvrdit, že si autor nevymýšlí. Jen když se podívám zpět, všechno bylo takové umouněné, polorozpadlé, bez pumpičky ostřikovače to nešlo.

1 0
možnosti

Děkuji za milý pohled do tehdejší atmosféry. R^

2 2
možnosti
Foto

Ta dotyčná v MS si nechala říkat teta Sally.

1 0
možnosti
Foto

J51a27n47a 70M69a12j14o48v47á

17. 3. 2016 21:51

ne teta Sally. Jen Sally.

2 0
možnosti
VK

Nějak jste třeba zapomněl, že kultura byla silně cenzurovaná.....je mi z vašich textů zle.... Jsem pamětník, ale nemám selektivní paměť jako vy.:-P

2 2
možnosti
JH

Kopřiva

vaše......je mi z vašich textů zle.....to je váš problém, pokud nemáte selektivní paměť, porovnejte seznam filmů dříve natočených, jejich úspěšnost,kvalitu na rozdíl od dnešních-i když cenzura fungovala.

2 1
možnosti
Foto

Pane Komárku, děkuji za velmi objektivní popsání doby před rokem 1989.

Tuším, že volné soboty se zavedly v roce 1966. Pamatuji si, že ve škole to začalo tak, že jeden týden jsme do školy šli v sobotu a druhý týden ne.

Máte naprostou pravdu, že nejvíce o tomto období "vědí" mladí lidé, kteří tuto dobu nezažili.

Karma R^

2 5
možnosti
Foto

I já ještě zažil ve škole výuku náboženství. Lezlo mi krkem stejně jako později "marxák". A kdybych začal vzpomínat na mladá léta a naše rošťárny, joj, to by byl blog jako Lovosice. Jenže já si kromě toho povšiml i jiných věcí, které už tak milé nebyly. A to by byl taky blog jak Lovosice. Neb pro člověka, který neměl dostatečně pružný hřbet a tu a tam vyčuhoval ze šedé většiny, číhalo lecjaké osidlo.

A tak kromě toho mládí na minulé době nic pěkného nevidím.

5 2
možnosti
JH

Dvořák

to vás lituji, blbej život

5 4
možnosti

R^ Snad Vám článek nepřesunou z hlavní strany, jak se, myslím, už jednou stalo. Kde ty doby jsou! Nevím, jestli by si dnes někdo troufl poslat malé dítě samotné do kina. Dostala jsem každou neděli jednu korunu československou na kino (bylo tenkrát v každé vesnici) a jednu korunu osmdesát haléřů na lentilky, ty jsem si koupila ve vedlejší hospodě.

4 3
možnosti
  • Počet článků 156
  • Celková karma 28,13
  • Průměrná čtenost 1567x
Senior - bývalý systémový inženýr.

Seznam rubrik