Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem utíral uplakaný dětský obličejíček hadrem na podlahu.

Tedy vlastně neutíral, ale s černým humorem sobě vlastním jsem to naznačil, ale ona se vnučka nedala. Rozesmál mě příspěvek pana Zbyška Hlinky (24.8.).

To já byl větší drsňák. Už je to pár let, a vnučka už nebyla malé dítě (teď má 12). Byli u nás na návštěvě, v létě, seděli jsme na dvorku, svítilo slunce, a holka se kvůli něčemu začala rozčilovat, zlostně plakat, a tak jsem na ni chlácholivě: pojď sem, já ti utřu ten tvůj uplakaný obličej a sahal jsem po hadru na podlahu, který byl přehozený na slunci přes pergolu. To ji rozlítilo ještě víc, ale pak toho nechala. A snacha užasle utrousila: já jsem nevěřila vlastním očím, já myslela, že si dědeček dělá legraci, ale on skutečně sahal po hadru na podlahu. Tak jsem snaše vysvětlil, že řádně vymáchaný a na slunci vyprahlý hadr na podlahu je bakteriologicky tisíckrát méně zamořený, než nějaký vlhký (pan Hlinka píše oslintaný) kapesník, nebo ručník.

A ještě jednou to pak vnučka zkusila s tím zlostným pláčem, a zase jsem ji chtěl uchlácholit, ale to už na mě vyjela: jo a ty mě budeš zase chtít utírat hadrem na podlahu. A to už bylo asi naposled, pak už z toho vyrostla.

Jinak ale vnučka nezapomíná, jak jsem jí ještě maličkou pomáhal naučit jezdit na kole, a jak jsem ji pětiletou naučil počítat. Zvládli jsme to s dvaceti kelímky od jogurtů. A měla pak z mathe jedničky, v nejhorším dvojku. Teď dojíždí na gympl do M.B., a ráda imituje oblíbenou učitelku matematiky.

Samozřejmě i já odmítám pro vnučku vládu Alláha v naší zemi (ocenil jsem příspěvek Viktorie Besó, 28.8.) a podle toho budu volit na podzim, a pokud se toho ještě dožiju, tak i v lednu 2018.

Autor: Josef Komárek | středa 30.8.2017 13:50 | karma článku: 18,18 | přečteno: 551x
  • Další články autora

Josef Komárek

Skutečně stáli lidé ve frontách a nevěděli, zda se na ně dostane?

Tak to skutečně bylo! A to v letech 1945 až 50. A ke všemu ještě bylo v r.47 sucho a neúroda, na kterou nám USA odmítly prodat obilí, ale ze SSSR přišlo několik set tisíc tun. Žalostná byla úroveň zásobování zejména na venkově.

22.2.2024 v 12:55 | Karma: 33,29 | Přečteno: 1122x | Diskuse| Ostatní

Josef Komárek

Konečně se nastartuje ekonomika. Hallelujah.

A to hlavně výpovědí bez udání důvodů. Tahle rada nejchytřejších z chytrých oslnila i jednoho zdejšího autora a vypíchla ji i mladinká hlasatelka na ČTV. To před lety to viděl šéf Siemensu Peter Löscher jinak, když prohlásil:

8.2.2024 v 12:50 | Karma: 33,92 | Přečteno: 888x | Diskuse| Ostatní

Josef Komárek

Kamouček ouver (communications check over).

Tak tohle jsme slyšeli ze sluchátek na Klínovci v té mírové pohodě roku 1960. To hlásili ve dne v noci LOPáci, co jezdili v džípech na bavorské straně šumavské hranice. LOP byly americké Lehké Obrněné Pluky.

31.1.2024 v 12:50 | Karma: 17,17 | Přečteno: 447x | Diskuse| Ostatní

Josef Komárek

Jak je to s vražděním v době po vypuknutí svobody.

Tohle málokdo sleduje, ale už jsem o tom psal. Podle novodobé statistiky bylo v ČR v r.1989 zavražděno 140 lidí. Po vypuknutí svobody bylo za následujících 31 let povražděno zhruba 6600 lidí.

4.1.2024 v 13:50 | Karma: 18,64 | Přečteno: 568x | Diskuse| Ostatní

Josef Komárek

Je nejvyšší čas založit Ústav pro Studium Servilních a Lokajských Režimů.

Je prostě potřeba postavit studium a analýzu servility a lokajství na vědecké základy. Protože to přece není normální, aby v naší zemi tolik vládců a politiků sloužilo cizím zájmům a škodilo vlastní zemi.

23.11.2023 v 13:53 | Karma: 34,60 | Přečteno: 831x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Arcon Personalservice GmbH
Instalatér do Německa

Arcon Personalservice GmbH

nabízený plat: 75 260 - 90 320 Kč

  • Počet článků 156
  • Celková karma 28,13
  • Průměrná čtenost 1567x
Senior - bývalý systémový inženýr.

Seznam rubrik